Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Malutki PC z dwoma dziurkami RJ45

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Malutki PC z dwoma dziurkami RJ45
From: "BUNIEK" <mbuniek@interia.pl>
Date: Mon, 4 Sep 2017 17:06:41 +0200
Mam na mysli taką:
https://www.aliexpress.com/item/50pcs-lote-Direito-Angular-de-90-Graus-SFF-8482-SAS-raid-sas-22-Pinos-para-7/32797953114.html Tylu sztuk nie potrzebuje, chodzi o detal ;)
No i jak to jest ze jak tylko to wyslalem na grupie na na nastepnej stronie wyników googla trafiłem na namiar ;)
https://www.aliexpress.com/item/E-yield-90-Degree-Right-Angled-SATA-22Pin-7-15-Male-to-SFF-8482-SAS/32802390883.html
To powoduje że T5740 zaczyna wygladać interesujaco.

Mam nadzieje ze to ta przelotka, ja szukałem MINISATA 2 SATA i tez spotykałem sie tylko z prostymi. Tu jest SAS2SATA trzeba sie upewnić ze to to samo albo zgodne pinologicznie. Jakby co jestem zainteresowany kilkoma tymi przelotkami powiedzmy 10 szt. bym zakupił z kablami zawsze taniej przesyłka. :) Mam nadzieje na to ze prądu starczy aby magnetyczny dysk 2.5 działał stabilnie.

BUNIEK