Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Malutki PC z dwoma dziurkami RJ45

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Malutki PC z dwoma dziurkami RJ45
From: sczygiel@gmail.com
Date: Mon, 4 Sep 2017 09:16:29 -0700 (PDT)
W dniu poniedziałek, 4 września 2017 17:06:43 UTC+2 użytkownik BUNIEK napisał:

> Mam nadzieje ze to ta przelotka, ja szukałem MINISATA 2 SATA i tez
> spotykałem sie tylko z prostymi. Tu jest SAS2SATA trzeba sie upewnić ze to
> to samo albo zgodne pinologicznie.
> Jakby co jestem zainteresowany kilkoma tymi przelotkami powiedzmy 10 szt.
> bym zakupił z kablami zawsze taniej przesyłka. :)
> Mam nadzieje na to ze prądu starczy aby magnetyczny dysk 2.5 działał
> stabilnie.

Tak sie przyglądam dyskusji bo wlasnie dumam nad wymiana starego itronixa na
cos innego.
Taki T5740 od biedy dobry ale cpu słabe. W porównaniu do tego pIII 800MHz to
ledwo 150-180% wiecej mocy...
Słabo troche.
Do tego kabel.
Na allegro znalazlem tylko takie:
http://allegro.pl/przedluzacz-kabla-sata-7-pin-zasilanie-15-pin-i6874540375.html

i juz sie robi jakieś 120+10+15+10 pln (~150pln)

A jeszcze jakas klawirka, ekran i w sumie to samo co laptop.

Moze zaproponujecie jakas inna alternatywe?

Ostatnio nawet jakieś t61 kosztuja jakieś chore pieniądze...

Czy tylko ja mam wrażenie że procesory nie przyspieszają a laptopy zrobily sie
szybsze tylko ze 2-3 razy w ciagu ostatnich 10 lat?