Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Malutki PC z dwoma dziurkami RJ45

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Malutki PC z dwoma dziurkami RJ45
From: "BUNIEK" <mbuniek@interia.pl>
Date: Tue, 5 Sep 2017 16:22:40 +0200
I właśnie to mnie interesuje, bo chętnie bym grubasa wpakował gdzieś
głęboko i miał lekki terminal do RDP, ale obawiam się, że lagi mnie zabiją.
Jak to działa w praktyce? Da się wygodnie i bezproblemowo pracować na
Windows?

Wszystko zależy od klienta RDP i nie jest tak płynna praca jak windowsiany klient RDP do zdalnego Windows. Przy czym czasami są dostępne na allegro terminale z Windowsem Embedded i to działa lepiej niż klient RDP z Linuxa. Do podstawowych prac OK ale ciężkie przeładowane strony reklamami video etc potrafią lagować tak naprawdę trzeba to organoleptycznie sprawdzić, bo to co ja uważam za znośne dla Ciebie może być nie do przyjęcia.

BUNIEK