Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Malutki PC z dwoma dziurkami RJ45

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Malutki PC z dwoma dziurkami RJ45
From: "BUNIEK" <mbuniek@interia.pl>
Date: Tue, 5 Sep 2017 13:40:06 +0200
Core mojej domowej infrastruktury to jest I5 + 24GB RAM+RAID+VmWARE
terminale to "satelitki" w innych lokalizacjach do spięcia a "bazą".

I na tym vmware masz systemy, które "satelitki" używają przez vnc lub rdp?

Na Vmvare mam Router(pfsense), FreeNAS(server plikow), Windows po RDP, Server DLNA, Server monitoringu/kontroli, Controler sieci WIFI w domu.
I jakieś system testowe Linuxy Windowsy Serwery etc.

"Satelitki" maja śpiąc sie tunelami do mojej lokalizacji w celu udostępnienia zasobów głownie fileserver w celach backupu tych zdalnych lokalizacji (mam zasoby i mam chęć to zrobić - takie zboczenie zawodowe)i ma być to możliwie przezroczyste dla użytkowników zdalnych lokalizacji.

Natomiast mam styczność z tak funkcjonującym systemem o którym piszesz, cienkie klienty odpalają sie z sieci i łączą sie do Windows (Terminal Server) po RDP.

BUNIEK