Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Malutki PC z dwoma dziurkami RJ45

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Malutki PC z dwoma dziurkami RJ45
From: Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 3 Sep 2017 22:49:16 +0200
Cześć.

Czy wśród maleństw z okolic starych ITX i może mniejszych widzial ktoś jakieś coś z dwoma dziurkami ethernet? Jedna musi być 1Gb/s druga bez znaczenia. Tak wiem, mogę wsadzić karte ethernet na USB i wyciągnę przyzwoity transfer ale mam złe wspomnienia z tymi kartami (czasem "same się wyjmują" z gniazdka usb).

Szukam więc jakiegoś maleństwa na router. Procesor może być praktycznie dowolny, od kilkuset MHz ale nie dam wiary że znajdę tak powolny CPU z ethernetem 1GB/s ;) Jedna dziurka SATA była by zbawienna, nie musi być szybka.

Obecnie tą rolę pełni PC z dodatkowa karta sieciową, ale to troche spora obudowa mimo że mniejsza niż normalna. Szukam czegoś *maleńkiego*. Oczywiście rownież taniego ;)

Na marginesie: pewnie nic nie przebije cenowo terminala HP T5730 (20zł), ale nie ma tam dziurki SATA i nie ma drugiego ethernetu. Ale wymiar ok.