Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Partycjonowanie dysku

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Partycjonowanie dysku
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Thu, 8 Jun 2017 11:39:16 +0200

(...)
Ciekawe, jak daleko/głęboko posunie się ta wirtualizacja...
(...)

Na ostatnim spotkaniu z Microsoftem była część dotycząca wirtualizacji. Oprócz krótkiego wstępu dotyczącego serwerów blade oraz poziomów wirtualizacji, prelegenci omawiali wirtualne serwery, wirtualne switche, wirtualne sieci, wreszcie całe wirtualne serwerownie. Ale za bardzo się temu nie przysłuchiwałem - bardziej z tego bloku interesowały mnie pop... zasady licencji serwerowych.

--
Pozdrawiam.

Adam