Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Przejsciówka HDMI -> VGA

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Przejsciówka HDMI -> VGA
From: ąćęłńóśźż <nie@dla.spamerow>
Date: Thu, 8 Jun 2017 11:46:12 +0200
Wpadła mi w ręce przejściówka (markowana akurat przez Dell, chyba była z
lapkiem) z HDMI na VGA (15-pin żeńskie), o:
www.walmart.com/ip/Dell-Computer-DAUBNBC084-Adpt-Hdmi-To-Vga-332-2273/51669396
Stosowana przy podłączaniu lapka z wyjściem wideo na HDMI do np. projektora
starszego typu z wejsciem VGA.
Ciekaw jestem, czy:
* ta przejsciówka ma w sobie elementy aktywne?
* zadziała w drugą stronę z wyjścia laptopa VGA na wejście monitora HDMI?
Tego drugiego nie mogę szybko sprawdzić, bo wyjscie wideo VGA z kompa jest
także żeńskie i potrzebny byłby kabelek VGA 15-pin męski-męski, akurat nie mam.