Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Partycjonowanie dysku

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Partycjonowanie dysku
From: Jan Stożek <conus-spm@chello.pl>
Date: Tue, 06 Jun 2017 21:56:12 +0200
Po głębokim namyśle Kamil napisał w Tuesday 06 of June 2017 15:19:

> Ma i to bardzo wiele. Jest nią architektura procesorów x86.

        I może cały czas jest stosowane adresowanie z segment:offset?
:-O

        A... przepraszam. Został PC-speaker. :-/ I może nawet się za
dużo nie zmienił.

> Jeśli chcemy byc dokładni to:
>
> DOS - Digital Operating System. Opracowany przez IBM do swojego
> wczesnego komputera.

        Digital? Pierwsze słyszę. Źródło poproszę.

> O bardzo różnej architekturze???

        A jakież to głębokie architektoniczne podobieństwa pomiędzy
Windows 2.0 (na jedynce nie pracowałem) a Windows 10 uzasadniają
poddawanie mojego twierdzenia w wątpliwość? Konkrety proszę.

--
Pozdrawiam,

(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
kolejnymi literami.