Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Partycjonowanie dysku

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Partycjonowanie dysku
From: "Kamil" <mospam@tlen.pl>
Date: Sat, 27 May 2017 00:37:59 +0200
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał:

Albo zleć to komuś, kto potrafi to wykonać -- i zapłać mu za pracę. :)

NC

Spróbuję podziałać, bo szkoda mi danych. Backupowanie terabajtowych ilości kosztuje :)

Jeśli to, co Ci pokazałem nie umywa się -- chyba masz
narzędzia lepsze od moich. Rozumiem, że program płatny,
ale chyba nie w tym problem, bo są ,,wersje tymczasowe''. ;)
(u mnie pracują latami -- bo ja nie jestem mocny w odliczaniu czasu)

Rozumiem,że znasz Hexworshop i masz o nim inne zdanie. Wolałbym rozmawiać merytorycznie bez zabarwienia emocjonalnego. Używałem obu programów i widzę róznice, o których możemy ewentualnie podyskutować.

Takie życie. ;) Zleć komuś tę robotę -- i zapłać.

NC

Albo pogadaj z innymi interlokutorami, bo mnie
zmęczyli ci, z którymi tutaj rozmawiam.

A mnie się wydawało, ze poważny użytkownik nie weźmie udziału w totalnym zaciemnianiu wątku.

W ostateczności ;) możesz zlecić odzysk mnie. ;)
(jeśli jakiś program widzi katalogi i pliki -- to
odzysk potrwa kilka minut bez względu na wielkość partycji)

To jet to! Jak to zrobić? Za ile to zrohbisz i dlaczego tak drogo? :)

delete i undelete Paragonem -- albo idź swoją drogą q geometriom. :)

I w tym jest problem, że nie znam tego programu. W sieci jest tego sporo, ale nie bardzo wiem czego uzyć.

Pozdrawiam