Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Partycjonowanie dysku

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Partycjonowanie dysku
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Sat, 27 May 2017 16:00:17 +0200

"Kamil" ogaaoj$cgd$1@node1.news.atman.pl

Rozumiem,że znasz Hexworshop

Nie mam, ale nie mam zdecydowanie lepszych od WH.
Jeśli Ty masz takie, do których WH nie umywa się -- nie umiem Ci pomóc.

masz o nim inne zdanie. Wolałbym rozmawiać merytorycznie bez zabarwienia
emocjonalnego.

Nie ja piszę o szczękościsku.

  "Kamil" og7v7t$vti$1@node1.news.atman.pl

  > Mam FInd & Mount, ale nie radzi sobie ze
  > strukturą po Gparted. Wkurzyłem sie do szczękościsku

W ostateczności ;) możesz zlecić odzysk mnie. ;)
(jeśli jakiś program widzi katalogi i pliki -- to
odzysk potrwa kilka minut bez względu na wielkość partycji)

To jet to! Jak to zrobić? Za ile to zrohbisz i dlaczego tak drogo? :)

Wierząc w to, co piszesz -- 5pln.
Dlaczego tak drogo? Poszukaj tańszych... ;)
60 pln za godzinę to dużo -- fakt, ale od czego mamy konkurencję?... ;)

- odpalenie kompa, do którego podczepić trzeba taki dysk
- znalezienie (w przepastnej szufladzie) stosownego przewodu
- odczekanie do czasu, aż taki dysk nabierze obrotów ;)
- odpalenie partycjoneru...

Wszystko trwa... I za to trzeba płacić!!!

delete i undelete Paragonem -- albo idź swoją drogą q geometriom. :)

I w tym jest problem, że nie znam tego programu. W sieci jest tego sporo, ale
nie bardzo wiem czego uzyć.

Paragonu. ;)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.