Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Partycjonowanie dysku

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Partycjonowanie dysku
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Fri, 26 May 2017 13:50:03 +0200

"Kamil" og7v7t$vti$1@node1.news.atman.pl

 https://www.x-ways.net/winhex/

jest fajne, ale chyba ,,płatne''. ;)

Gdzieś go mam. Nie umywa się do Hexworkshop. Musze sie go nauczyć.

- skopiuj tę partycję bajt do bajta (bez wnikania w strukturę) na inną
  (po prostu skopiuj)

Czym? Mam gdzieś DMDE, ale jest upierdliwy w obsłudze. Wiesz o czyms prostszym?

Choćby tym, co nie umywa się. ;)
Albo partycjonerem.

Albo zleć to komuś, kto potrafi to wykonać -- i zapłać mu za pracę. :)

Spróbuję podziałać, bo szkoda mi danych. Backupowanie terabajtowych ilości
kosztuje :)

Fakt -- terabajtowy dysk 2.5" to koszt paru setek.
(; a taki dysk można zapisać tylko jeden raz ;)

Na tym kompie nie mam stosownych programów, ale może odpalę
stary komputer -- i poszukam innych edytorów.

Było by fajnie.

Jeśli to, co Ci pokazałem nie umywa się -- chyba masz
narzędzia lepsze od moich. Rozumiem, że program płatny,
ale chyba nie w tym problem, bo są ,,wersje tymczasowe''. ;)
(u mnie pracują latami -- bo ja nie jestem mocny w odliczaniu czasu)

Kiedys nie miałem problemów, ale lata swoje robią. Juz nie te oczy. No i
bariera językowa, bo co lepsze to anglojezyczne.

Inne cyfry, inne słowa (filesystem czy start) i w ogóle inaczej?... ;)
Język polski nie nadaje się do tego.

Mam FInd & Mount, ale nie radzi sobie ze
strukturą po Gparted. Wkurzyłem sie do szczękościsku

To problem na inną grupę.

na Active Undelete. Mocno polecany jako free. Pięknie zobaczył partycję, katalogi i pliki. Odzyskałem jeden plik. Za więcej trzeba zapłacić.

Takie życie. ;) Zleć komuś tę robotę -- i zapłać.
(komuś, kto to lubi)
Albo pogadaj z innymi interlokutorami, bo mnie
zmęczyli ci, z którymi tutaj rozmawiam.

Ludzie piszący własne filesystemy są bezrobotni
i cierpią głód a obok nich żyją pasożytujące
istoty zatruwające otoczenie opowieściami geometrycznymi...
(wyssanymi z palca -- nie z brodawek sutkowych)

W ostateczności ;) możesz zlecić odzysk mnie. ;)
(jeśli jakiś program widzi katalogi i pliki -- to
odzysk potrwa kilka minut bez względu na wielkość partycji)

[bo ja nie zbakapuję -- niemal nigdy bie bakapuję;
nawet brak awaryjnego zasilania mnie nie zachęci
do bakapów tego rodzaju]

-=-

Moja rada ostateczna:

  delete i undelete Paragonem -- albo idź swoją drogą q geometriom. :)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'