Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] gwarancja na dyski twarde

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] gwarancja na dyski twarde
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 4 Aug 2016 18:29:00 +0200
Dnia Fri, 22 Jul 2016 18:47:03 +0200, Chris napisał(a):

> W dniu 2016-07-22 o 09:18, dcim007 pisze:
>> Witam,
>> Jak praktycznie, w przypadku dysków twardych wyprodukowanych przez WD,
>> Samsunga i Seagate wygląda gwarancja - czy serwis odbywa się przez
>> sprzedawcę czy też bezpośrednio u producenta?
> 
> Najbardziej opłaca się przez sklep gdzie kupiłeś.

Albowiem?

> Można sprawdzić ile ma gwarancji i można reklamować do producenta (WD, 
> Seagate, Samsung w Seagate ale nie wszystkie).
> 
> Zalety to pewna wymiana na nowy, w miarę szybki serwis ok tygodnia, 
> nawet jak sklep padnie albo dał 2 lata a fabryka 3-5 lat to liczy się 
> ile fabryka dała.
> 
> ALE dyski są to w 70% regenerowane fabrycznie sztuki (inne sztuki niż ta 
> odesłana), gwarancja jest jedynie przedłużona o czas pobytu w serwisie, 
> nie jest dawana od nowa na 2-3-5 lat od daty wymiany.
(ciach…)

Przecież to samo będzie podczas reklamacji przez sklep - sklep uszkodzoną
sztukę wysyła do producenta, ten odsyła napęd refubrished.

-- 
[ Przemysław „Rico” Ryk                                                    ]
[ Jedyna absolutnie precyzyjna definicja grafomana: jest to taka osoba,    ]
[ która pisze bez honorariów.   (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

<Pop. w Wątku] Aktualny Wątek [Nast. w Wątku>