Dnia Fri, 22 Jul 2016 18:47:03 +0200, Chris napisał(a):
> W dniu 2016-07-22 o 09:18, dcim007 pisze:
>> Witam,
>> Jak praktycznie, w przypadku dysków twardych wyprodukowanych przez WD,
>> Samsunga i Seagate wygląda gwarancja - czy serwis odbywa się przez
>> sprzedawcę czy też bezpośrednio u producenta?
>
> Najbardziej opłaca się przez sklep gdzie kupiłeś.
Albowiem?
> Można sprawdzić ile ma gwarancji i można reklamować do producenta (WD,
> Seagate, Samsung w Seagate ale nie wszystkie).
>
> Zalety to pewna wymiana na nowy, w miarę szybki serwis ok tygodnia,
> nawet jak sklep padnie albo dał 2 lata a fabryka 3-5 lat to liczy się
> ile fabryka dała.
>
> ALE dyski są to w 70% regenerowane fabrycznie sztuki (inne sztuki niż ta
> odesłana), gwarancja jest jedynie przedłużona o czas pobytu w serwisie,
> nie jest dawana od nowa na 2-3-5 lat od daty wymiany.
(ciach…)
Przecież to samo będzie podczas reklamacji przez sklep - sklep uszkodzoną
sztukę wysyła do producenta, ten odsyła napęd refubrished.
--
[ Przemysław „Rico” Ryk ]
[ Jedyna absolutnie precyzyjna definicja grafomana: jest to taka osoba, ]
[ która pisze bez honorariów. (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]
|