W dniu 2016-08-04 o 18:29, Przemysław Ryk pisze:
Dnia Fri, 22 Jul 2016 18:47:03 +0200, Chris napisał(a):
W dniu 2016-07-22 o 09:18, dcim007 pisze:
Witam,
Jak praktycznie, w przypadku dysków twardych wyprodukowanych przez WD,
Samsunga i Seagate wygląda gwarancja - czy serwis odbywa się przez
sprzedawcę czy też bezpośrednio u producenta?
Najbardziej opłaca się przez sklep gdzie kupiłeś.
Albowiem?
Wszelako....
Można sprawdzić ile ma gwarancji i można reklamować do producenta (WD,
Seagate, Samsung w Seagate ale nie wszystkie).
Zalety to pewna wymiana na nowy, w miarę szybki serwis ok tygodnia,
nawet jak sklep padnie albo dał 2 lata a fabryka 3-5 lat to liczy się
ile fabryka dała.
ALE dyski są to w 70% regenerowane fabrycznie sztuki (inne sztuki niż ta
odesłana), gwarancja jest jedynie przedłużona o czas pobytu w serwisie,
nie jest dawana od nowa na 2-3-5 lat od daty wymiany.
(ciach…)
Przecież to samo będzie podczas reklamacji przez sklep - sklep uszkodzoną
sztukę wysyła do producenta, ten odsyła napęd refubrished.
Bzdura.
--
www.bezwypadkowy.net www.automo.pl www.vinspot.com
www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.
|