Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] gwarancja na dyski twarde

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] gwarancja na dyski twarde
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 5 Aug 2016 20:09:00 +0200
Dnia Fri, 5 Aug 2016 12:47:25 +0200, Chris napisał(a):

> Powinno to wyglądać tak, chyba że sklep ma dyski z przemytu nie
> sprzedawane w dystrybucji PL.
(ciach…)
> Gwarancja od dystrybutora na dysk wymieniany biegnie od nowa zgodnie z
> warunkami gwarancyjnymi producenta.
>
> Zrozumiałeś czy za mało szczegółowo się wyraziłem :)

Z tego co kojarzę (znajomym kilka sztuk wymieniałem) w przypadku Seagate
sklep nie wysyłał do żadnego dystrybutora, tylko bezpośrednio do Seagate w
Polsce. I wracały do reklamującego właśnie refubrished.

--
[ Przemysław „Rico” Ryk                                                    ]
[ Jeśli jakaś kobieta później staje się głupia, można być pewnym, że       ]