W dniu 2016-07-22 o 09:18, dcim007 pisze:
Witam,
Jak praktycznie, w przypadku dysków twardych wyprodukowanych przez WD,
Samsunga i Seagate wygląda gwarancja - czy serwis odbywa się przez
sprzedawcę czy też bezpośrednio u producenta?
Najbardziej opłaca się przez sklep gdzie kupiłeś.
Na stronie WD jest możliwość sprawdzenia czy dysk jest na gwarancji, u
samsung.pl nie ma, u Seagate jest możliwość reklamacji (przynajmniej na
polskiej stronie WWW).
Można sprawdzić ile ma gwarancji i można reklamować do producenta (WD,
Seagate, Samsung w Seagate ale nie wszystkie).
Zalety to pewna wymiana na nowy, w miarę szybki serwis ok tygodnia,
nawet jak sklep padnie albo dał 2 lata a fabryka 3-5 lat to liczy się
ile fabryka dała.
ALE dyski są to w 70% regenerowane fabrycznie sztuki (inne sztuki niż ta
odesłana), gwarancja jest jedynie przedłużona o czas pobytu w serwisie,
nie jest dawana od nowa na 2-3-5 lat od daty wymiany.
WD ma zapis na etykiecie o regeneracji (Recertyfiled), Seagate napis
(Certyfiked repaired HDD) oraz obwódka etykiety jest zielona.
Seagate:
http://bp2.blogger.com/_A3o0EjLYCNg/SEhgn7gtzGI/AAAAAAAABXo/eCluX6z4_NE/s1600/08-06-07+Seagate+RMA+Green+Label.jpg
https://www.bazang.ca/wp-content/uploads/2015/03/ccd413645bb64c5ff5912923b175fb90.jpg
WD (widać napis nad 1 TB)
http://images17.newegg.com/is/image/newegg/22-136-828-TS?$S640W$
--
www.bezwypadkowy.net www.automo.pl www.vinspot.com
www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.
|