Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] gwarancja na dyski twarde

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] gwarancja na dyski twarde
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 5 Aug 2016 12:39:00 +0200
Dnia Fri, 5 Aug 2016 11:07:07 +0200, Chris napisał(a):

>>>> Witam,
>>>> Jak praktycznie, w przypadku dysków twardych wyprodukowanych przez WD,
>>>> Samsunga i Seagate wygląda gwarancja - czy serwis odbywa się przez
>>>> sprzedawcę czy też bezpośrednio u producenta?
>>>
>>> Najbardziej opłaca się przez sklep gdzie kupiłeś.
>>
>> Albowiem?
> 
> Wszelako....

A jakieś konkrety?

>>> Można sprawdzić ile ma gwarancji i można reklamować do producenta (WD,
>>> Seagate, Samsung w Seagate ale nie wszystkie).
>>>
>>> Zalety to pewna wymiana na nowy, w miarę szybki serwis ok tygodnia,
>>> nawet jak sklep padnie albo dał 2 lata a fabryka 3-5 lat to liczy się
>>> ile fabryka dała.
>>>
>>> ALE dyski są to w 70% regenerowane fabrycznie sztuki (inne sztuki niż ta
>>> odesłana), gwarancja jest jedynie przedłużona o czas pobytu w serwisie,
>>> nie jest dawana od nowa na 2-3-5 lat od daty wymiany.
>> (ciach…)
>>
>> Przecież to samo będzie podczas reklamacji przez sklep - sklep uszkodzoną
>> sztukę wysyła do producenta, ten odsyła napęd refubrished.
> 
> Bzdura.

Jasne. W życiu żadnego dysku nie wymieniałem.

-- 
[ Przemysław „Rico” Ryk                                                    ]
[ George: "It is better to be... agreeable than to be right." Bras: That's ]
[ not religion, that's marriage.              ("CSI 9x19 The Descent Man") ]

<Pop. w Wątku] Aktualny Wątek [Nast. w Wątku>