W dniu 2016-08-05 o 12:39, Przemysław Ryk pisze:
Przecież to samo będzie podczas reklamacji przez sklep - sklep uszkodzoną
sztukę wysyła do producenta, ten odsyła napęd refubrished.
Bzdura.
Jasne. W życiu żadnego dysku nie wymieniałem.
Powinno to wyglądać tak, chyba że sklep ma dyski z przemytu nie
sprzedawane w dystrybucji PL.
Reklamujesz u sprzedawcy > sprzedawca do dystrybutora > dystrybutor do
producenta > klient dystrybutora dostaje nowy dysk z magazynu albo
fakturę korygującą w przypadku braku towaru albo jego zamienników.
Dystrybutor nie daje dysków regenerowanych bo takich nie dostaje od
producenta, dystrybutor dostaje kredyt notę albo inne rozliczenia/zniżki
w zakupach.
Dyski regenerowane dostają tylko klienci którzy chcą ominąć drogę
dystrybucyjną i wysłać bezpośrednio do producenta np. z powodu upadku
sklepu, zagubienia dokumentów zakupu albo po prostu sklep jest za daleko
i nie chce mu się jechać, przebywa poza granicami kraju w którym zakupił
dysk.
Gwarancja od dystrybutora na dysk wymieniany biegnie od nowa zgodnie z
warunkami gwarancyjnymi producenta.
Zrozumiałeś czy za mało szczegółowo się wyraziłem :)
--
www.bezwypadkowy.net www.automo.pl www.vinspot.com
www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.
|