Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] gwarancja na dyski twarde

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] gwarancja na dyski twarde
From: Chris <actchris@gazeta.pl>
Date: Fri, 5 Aug 2016 12:47:25 +0200
W dniu 2016-08-05 o 12:39, Przemysław Ryk pisze:

Przecież to samo będzie podczas reklamacji przez sklep - sklep uszkodzoną
sztukę wysyła do producenta, ten odsyła napęd refubrished.

Bzdura.

Jasne. W życiu żadnego dysku nie wymieniałem.

Powinno to wyglądać tak, chyba że sklep ma dyski z przemytu nie sprzedawane w dystrybucji PL.

Reklamujesz u sprzedawcy > sprzedawca do dystrybutora > dystrybutor do producenta > klient dystrybutora dostaje nowy dysk z magazynu albo fakturę korygującą w przypadku braku towaru albo jego zamienników.

Dystrybutor nie daje dysków regenerowanych bo takich nie dostaje od producenta, dystrybutor dostaje kredyt notę albo inne rozliczenia/zniżki w zakupach.

Dyski regenerowane dostają tylko klienci którzy chcą ominąć drogę dystrybucyjną i wysłać bezpośrednio do producenta np. z powodu upadku sklepu, zagubienia dokumentów zakupu albo po prostu sklep jest za daleko i nie chce mu się jechać, przebywa poza granicami kraju w którym zakupił dysk.

Gwarancja od dystrybutora na dysk wymieniany biegnie od nowa zgodnie z warunkami gwarancyjnymi producenta.

Zrozumiałeś czy za mało szczegółowo się wyraziłem :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl