Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaki dysk?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaki dysk?
From: s.grushka83@gmail.com
Date: Thu, 4 Aug 2016 07:06:53 -0700 (PDT)
On Thursday, August 4, 2016 at 1:06:56 PM UTC+1, Chris wrote:

> Jako że ma to być drugi dysk w laptopie to ja pewnie bym się zdecydował
> na WD Blue:
>
> http://www.wdc.com/wdproducts/library/SpecSheet/POL/2879-771437.pdf
>
> Obecnie mam taki jako drugi w lapku, ponad 2 lata i wszystko śmiga jak w
> nowym. Poza tym WD ma jakoś mało zwrotów jeśli chodzi o serwis a mam do
> tego jakiś tam wgląd.
>
> --
> www.bezwypadkowy.net www.automo.pl www.vinspot.com
> www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
> Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.

dzieki, ale 8mb cache'u jakos do mnie nie przemawia, tak samo jak 5400rpm :S
zreszta- za (nieco) mniejsza cene man wd blacka z (oidp) 32mb/7200 (i z 5
latami gwarancji)- badz za nieco wieksza 2tb 5400rpm (samsunga).
co do awaryjnosci-
https://www.backblaze.com/blog/hard-drive-reliability-stats-q1-2016/ z hitachi
nie jest tak zle

pozdrawiam,