Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Sygnał --> rzutnik

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Sygnał --> rzutnik
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Mon, 14 Mar 2016 22:01:37 +0100
W dniu 2016-03-14 o 19:19, J.F. pisze:
No ale przecież dystrybutor zachwala:
"Przesyłaj bezprzewodowo obrazy, muzykę, filmy na ekran TV" - i jak tu
przesyłać, jeśli brakuje drugiego składnika?

No, jesli komputer/tablet/telefon masz z DLNA/Miracast/AirPlay, to nie
brakuje ... w telewizorze moze brakowac odbiornika :-)

Czytam w Wikipedii:
"Jako medium w komunikacji używana jest technologia Wi-Fi Direct "

- a ja w kompie nie mam "Direct", tylko zwykłe Wi-Fi. Czy pomimo tego będę mógł jakoś wysłać sygnał, który podlinkowany przeze mnie "transmiter" - odbierze?

Reasumując: komputer mam, kupuję ten "transmiter", i? Co jeszcze potrzebuję, aby przesyłać obraz na TV-set z HDMI? Oprogramowania DLNA/Miracast/AirPlay - ile taki soft za-kosztuje?

<Pop. w WÄ…tku] Aktualny WÄ…tek [Nast. w WÄ…tku>