Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Sygnał --> rzutnik

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Sygnał --> rzutnik
From: Wielebny <wielebny@wp.pl.invalid>
Date: Mon, 14 Mar 2016 15:03:32 +0100
On 03/14/2016 08:11 AM, JaNus wrote:
> Nikt nawet nie próbował, no to podrzucam sznureczek:
> http://allegro.pl/onyx-midia-stream-it-miracast-hdmi-tv-transmiter-i6031487550.html
>  - wraz z pytaniem: co o tym wyrobie sądzić. Zapewne też trochę śmieci w
> eterze? No ale to już zmartwienie sąsiadów  8)
> Trochę mnie zastanawia to, że w opisie jest mowa o różnych trybach
> pracy, np. że obsługuje Wi-Fi, hm, ciekawe w którym kierunku? Jeśliby po
> lekturze ktoś miał jakieś uwagi, to niech je tu wrzuci, koniecznie!

To tylko odbiornik. Nie zawiera w sobie nadajnika który mógłbyś wpiąć w
dowolne urządzenie z wyjściem HDMI, tak jak te rozwiązanie za ~450$.

Poza tym, transmitowany obraz jest poddawany kompresji. Stąd nie jest
potrzebne pełne pasmo, ale wiąże się to oczywiście z gorszą jakością niż
gołe HDMI.

Sygnał można odbierać za pomocą takich protokołów jak DLNA, czyli
udostępniamy film na swoim komputerze, a na tym urządzeniu, za pomocą
pilota go włączamy.

Nie wiem czy tym urządzeniem da się przekazać np. obraz z monitora, tak
jakby telewizor był dodatkowym wyjściem graficznym.