Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Sygnał --> rzutnik

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Sygnał --> rzutnik
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Mon, 14 Mar 2016 08:11:41 +0100
W dniu 2016-03-14 o 03:24, ACMM-033 pisze:
Takie rzeczy są z pewnością maksymalnie upraszczane dla obniżki kosztów,
więc i mam mocne przypuszczenia, że delikatnie mówiąc, produkt tej
skrzyneczki sinusoidą (czystą) nie jest i tylko dzięki mikrej mocy, nie
zasiewa połowy dzzielnicy. Stąd pewnie taki tani. Bo i obwodów
stronojych pewnie (prawie) nie ma.

Przypomnę, że ACM-033 komentuje powyżej "transmiter do radia", czyli przesyłający tylko dźwięk. A więc urządzenie prostsze w konstrukcji, niż taki, jaki potrzebny jest do rzutnika. A co do tego drugiego, to dyskutanci straszyli ceną ~450$, raczej zniechęcającą. Lecz znalazłem na Allegro tańszy, i ogłosiłem mini-konkurs na to, kto bez zaglądania w wyszukiwarkę - zgadnie cenę choćby w przybliżeniu. Nikt nawet nie próbował, no to podrzucam sznureczek: http://allegro.pl/onyx-midia-stream-it-miracast-hdmi-tv-transmiter-i6031487550.html - wraz z pytaniem: co o tym wyrobie sądzić. Zapewne też trochę śmieci w eterze? No ale to już zmartwienie sąsiadów 8) Trochę mnie zastanawia to, że w opisie jest mowa o różnych trybach pracy, np. że obsługuje Wi-Fi, hm, ciekawe w którym kierunku? Jeśliby po lekturze ktoś miał jakieś uwagi, to niech je tu wrzuci, koniecznie!

Dobre rady nic nie kosztują

   i przeważnie warte są
                swojej... ceny!