Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Sygnał --> rzutnik

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Sygnał --> rzutnik
From: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>
Date: Thu, 10 Mar 2016 14:06:38 +0100
Choć temat nie dotyczy bezpośredni PC-ta, to z pewną taką nieśmiałością pozwalam sobie na pl.comp.pecet też go wrzucić (i na pl.misc.elektronika), może szybciej znajdzie się człek uczynny, i podrzuci odpowiedź, a może nawet linka?

Do rzeczy: tak się zastanawiam nad kupnem rzutnika, zamiast dużego monitora. Z takiego da się wyświetlić na białej płaszczyźnie obraz nawet o rozmiarach kilku metrów, co ma swój urok. Ale w związku z tym mam wątpliwość dotyczącą łatwości / trudności przesyłania sygnału pomiędzy PC-tem a rzutnikiem. Bo przecież ten najchętniej umieszcza się na suficie. A tam raczej często do sieci 230V da się podłączyć, ale co z sygnałem? Bo ciągnąć tam gruby kabel - to jest dosyć upierdliwe! Czy też może da się go przesłać bez jego (kabla) kładzenia? Albo bezprzewodowo, albo znanym rozwiązaniem pozwalającym na przekaz sygnału cyfrowego przez sieć 230V.

Wie ktoś cosik?

--
 Powiedzenie oddające ducha Ameryki:

"Cokolwiek robisz