Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop dla nastolatki

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop dla nastolatki
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Thu, 10 Mar 2016 20:41:29 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 10 Mar 2016 20:06:46 +0100
 doszła do mnie wiadomość
<hjdwegdllpp0.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
 od Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>  :

>Uczenia, religii katolickiej. A ja mam propozycję - może indoktrynację, to
>KRK sobie we własnych przybytkach prowadzi i niech płacą za to
>zainteresowani?

Jestem zdania, że wpajanie religijnych bzdur małym dzieciom jest
największą krzywdą, jaką można tym dzieciom zrobić.
To całkowicie wypacza i spłyca obraz świata jaki te dzieci sobie
budują, to jest religijny gwałt na dzieciach.
I tu się zgadzam, niech uczą tego we własnych przybytkach za pieniądze
zainteresowanych, ale niech uczą ludzi pełnoletnich, a nie małe
dzieci.

--
Całujmy wszyscy dupę Henryka.
http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546