Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Swap na macierzy pendriveów

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Swap na macierzy pendriveów
From: Konrad Anikiel <anikiel.konrad@gmail.com>
Date: Thu, 3 Mar 2016 06:27:40 -0800 (PST)
W dniu środa, 2 marca 2016 23:10:44 UTC+1 użytkownik 2late napisał:
> Dla mnie to jest taka przystawka to TV nie smart co w polaczeniu daje nam
> Smart TV. Ale tego facebooka i innych aplikacji nie da sie uzywac bo
> pisanie z pilota to jakas masakra. ;)

Ja mam bezprzewodową klawiaturę z touchpadem, obok na stole myszka dla wygody.
Najpierw próbowałem zwykłego Logitecha K400, ale za duży. Kupiłem to
tiny.pl/g7g48 i jest lepiej. Szkoda że nie zamówiłem wersji z podświetlonymi
klawiszami, bo tego się używa najczęściej w ciemnym pokoju.

> Niby mozna z telefonu, bo jest dfo tego appka, ale i tak wole uzyc tych
> samych aplikacji bezposrednio w telefonie. Osobiscie uzywam do ogladania
> filmow po DLNA, czasem youtube i miracast.
> Mialoby to wiecej sensu gdybym kompa i TV mial w roznych pokojach.

Stanowczo to nie ma zastąpić kompa. To jest do pokazania czegoś na
TV/projektorze, jak masz gości na przykład. Wtedy komunikator ma sens, bo
chodźcie, zadzwonimy do wujka Mariana, pomachamy mu wszyscy do kamerki. Można
się zastanowić czy nie lepiej po prostu podłączyć telefon do HDMI, ale telefon
ma Twoje prywatne rzeczy, których nie chcesz innym pokazywać itd. TV box nie
jest osobisty, on po prostu mieszka w pokoju i jest publiczny (w sensie
mieszkania).