Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaką kupić ładowarkę do AA(+A

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaką kupić ładowarkę do AA(+A
From: " \(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 2 Oct 2015 21:17:41 +0200
1 października 2015 07:09 Użytkownik "Tasiorsa" napisał w
news:muif5t$25n$1@speranza.aioe.org  ...
:
: Wcześniej miałem Technoline BC-700 (dobra i droga ładowarka)
: w której padł zasilacz (nie do kupienia 3V 4A).
:

Już pytałem, ale wiem, że niektóre posty z tajemniczych powodów potrafią
"wyparować" więc powtórzę: może ową Technoline od padniętego zasilacza —
odsprzedasz niedrogo? Loco Warszawa - Sadyba...

--
Posiadasz wolne moce obliczeniowe? Dołącz do projektu BOINC  — przetwarzania
rozproszonego, wykorzystującego domowy sprzęt, do profesjonalnych projektów.