Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaką kupić ładowarkę do AA(+A

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaką kupić ładowarkę do AA(+A
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Mon, 12 Oct 2015 21:48:56 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 1 Oct 2015 02:46:59 +0200
 doszła do mnie wiadomość
<560c8269$0$27529$65785112@news.neostrada.pl>
 od "  \(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>  :
>Marzy mi się taka maksymalnie wypasiona, ale... tania!  ;)
>
>Cenne będą porady zarówno co do konkretnych modeli, które np. Wam — znakomicie
>się sprawdziły, ale za całkiem wystarczające uznam podpowiedzi, *co* mam
>wrzucić
>w googlarkę, abym miał jaki-taki "przegląd ofert" — na Allegro dajmy na to.

Ja ostatnio zamówiłem to:
https://www.youtube.com/watch?v=CCtgsIXSdYY

Na Gearbest:
http://www.gearbest.com/chargers/pp_174044.html
Plus wiatraczek, bo potrafią podobno padać:
http://www.gearbest.com/diy-parts-and-tools/pp_122241.html

Do tej pory mam 2 szt BC-700, w obu padły kondensatory w
zasilaczach(wysokotemperaturowe, ładowarki pokazywały na wyświetlaczu
prawidłowy prąd ładowania, ale akumulatory praktycznie się nie
ładowały), poza tym potrafią czasem przeładowywać(nie wykrywają końca
ładowania).

Jeśli dojdzie, to może dam znać jak się sprawuje(moim zdaniem na
BC-700 szkoda kasy)
--
"Marian milczał. Wiedział, że musi milczeć i czekać.
 Wokół było pusto i cicho. Ta cisza krzyczała."