Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaką kupić ładowarkę do AA(+A

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaką kupić ładowarkę do AA(+A
From: " \(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 12 Oct 2015 00:32:52 +0200
11 października 2015 21:08 Użytkownik "astro"
 <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> napisał w
:
: Szukajac
: power supply 3v 5a
: na www.aliexpress.com znajduje mocne zasilacze do LEDow.
:

Hm, a po co do nich zasilacze "mocne"?
Przecież one mało łapczywe na prąd...

:
:  Polecam jednak Ali w razie poszukiwan egzotycznej
: chinszczyzny :)
: --
: Radoslaw Ziomber
: www.astrofizyka.info
:

Może komuś się "psu-da", ale ja póki co ograniczam się do Allegro, i chyba się
zdecyduję na Ładowarkę EverActive NC-1000 Pro, w niewygórowanej cenie ~ 105 zł
mieszczą się jeszcze 4 ogniwa AAA Everactive 1000mAh Ni-MH -  "psu-dadzą" mi się
jak znalazł. Ma wszystkie "podstawowe" funkcje zaawansowanej ładowarki
procesorowej, ale, jako nowszy model ma jeszcze coś, co bym określił jako
"multi-odświeżanie":

{ Działanie funkcji polega na wielokrotnym ładowaniu i rozładowywaniu
akumulatorów i kończy się automatycznie, gdy pojemność przestaje rosnąć.} -
Wcześniejsze modele świeżyły ogniwa jednokrotnie. Oczywiście można było
*ręcznie* odpalić to kilka razy, ale z opisu NC-1000 wynika, że ona rozpoznaje,
ile razy warto ową operację powtórzyć. Wygodne!

Poza tym jest ona w standardzie wyposażona w adapter sieciowy oraz samochodowy,
pomiar temperatury, i gniazdo do ładowania (np. komórki) USB. Czegóż jeszcze
można wymagać? Hm, wiem: żeby prąd podtrzymywania, na który ona się przestawia,
gdy już ogniwko jest full - był podawany nieco "inteligentniej.

--
Nie oczekuj, iż rząd uzna, że warto wesprzeć także i Ciebie. Są w tym "porządku
dziobania" ludzie, na których rządowym decydentom  -  zależy ZNACZNIE bardziej.