Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaką kupić ładowarkę do AA(+A

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaką kupić ładowarkę do AA(+A
From: " \(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 12 Oct 2015 20:58:06 +0200
Wyjątkowo zacytuję in extenso, bo wszystko poniższe jest istotne:

12 października 2015 02:46 Użytkownik "marrgol" <marrgol@address.invalid>
napisał w wiadomości news:mvevq3$ele$1@dont-email.me ...
:
:> EverActive NC-1000 Pro
: > […]
: > jako nowszy model ma jeszcze coś, co bym określił jako
: > "multi-odświeżanie":
: >
: >  -
: > Wcześniejsze modele świeżyły ogniwa jednokrotnie. Oczywiście można było
: > *ręcznie* odpalić to kilka razy, ale z opisu NC-1000 wynika, że ona
: > rozpoznaje, ile razy warto ową operację powtórzyć.
:
:
: Nie zmiksowały ci się w jedną dwie funkcje?  Jest TEST, czyli jeden
: cykl ładowanie-rozładowanie-ładowanie z pomiarem pojemności przy
: rozładowaniu, i jest REFRESH, czyli wykonanie TESTu i drugiego cyklu
: rozładowanie-ładowanie, i automatyczne wykonywanie kolejnych cykli
: jeśli zmierzona pojemność jest znacząco większa od zmierzonej
: w poprzednim cyklu.
:
: Używałem wcześniej BC-700, teraz używam NC-1000 i obie wykonują
: obie operacje dokładnie tak samo.  Chyba że masz na myśli jakieś
: inne „wcześniejsze modele”…
:
:

Relacjonuję tak, jak zrozumiałem. Wczytywałem się uważnie w "opisy produktu", no
ale istotne jest też i to, na ile były to „wcześniejsze modele”. No nie chce mi
się szukać ponownie, ale opisy mówiły o odświeżaniu lakonicznie, i ani słowem
nie wspominały o tym, że dany model robi to wielokrotnie. Tedy doszedłem do
wniosku, że tylko jednoprzebiegowo. Myślę, że owa konkluzja była uzasadniona, bo
przecież takie "dogłębne" świeżenie — to funkcja wymagająca od maszynki jednak
nieco większej zmyślności, i zaszytej w bebechach inteligencji, niż proces
"prosty". Czyli bez badania, czy w kolejnych przebiegach pojemność rośnie. A
jeśli tak, to w opisie, który przecież ma zachęcać do kupna — wytwórca nie
omieszkałby się tym pochwalić, prawda? Dlatego *chyba* jednak nic nie
pokręciłem, i są nadal w sprzedaży ładowarki, które ową opcję mają uproszczoną,
bez automatycznego powtarzania, połączonego z badaniem osiąganych tym sposobem
skutków.

Ale jeśli chodzi o świeżenie, oto przykładowa maszynka, gdzie nic nie ma o
wielokrotnym powtarzaniu:

http://allegro.pl/everactive-nc800u-uniwersalna-ladowarka-pro-lcd-i5105380435.html

  - no i brak tej właśnie funkcji spowodował, że waham się, czy warto ją wybrać?
Opis dodam w osobnym wątku...

--
Nie oczekuj, iż rząd uzna, że warto wesprzeć także i Ciebie. Są w tym "porządku
dziobania" ludzie, na których rządowym decydentom  -  zależy ZNACZNIE bardziej.