Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaką kupić ładowarkę do AA(+A

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaką kupić ładowarkę do AA(+A
From: " \(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>
Date: Thu, 1 Oct 2015 09:51:19 +0200
1 października 2015 07:09 Użytkownik "Tasiorsa" napisał w
news:muif5t$25n$1@speranza.aioe.org ...
:
: > ...<ciach>...
: Ja ze swojej strony polecam http://is.gd/VMQLXs
:

Niezła jest, też bym chciał taką, ale ostatnio budżet mi się mocno zachwiał,
no i szukam (póki co) czegosik jak-naj-tańszego
 — w zadanej "wielofunkcyjności" off course  ;)

Z innej beczki: widzę, że korzystasz z usługi "skracania linków" (is.gd) — to
podpowiem jeszcze, że jest i polska strona: http://tiny.pl/ która robi to samo.
Ale ja wolę http://tinyurl.com/  bowiem tam jest dodatkowa możliwość wybrania
"Custom alias", czyli "rozwinięcia" dla skróconego adresu, dzięki czemu możesz
otrzymać taki:

http://tinyurl.com/to-co-sobie-wymarzysz-i-nazwiesz-nr-123  ;)

  — link taki jeszcze nie istnieje, więc możesz go "założyć". Chodziło mi tylko
o zilustrowanie możliwości nazewniczych ;)

:
: Kupiłem 3 miesiące temu i jestem bardzo zadowolony. Wcześniej miałem
: Technoline BC-700 (dobra i droga ładowarka) w której padł zasilacz (nie
: do kupienia 3V 4A).
:

Mam dwa zasilacze wielofunkcyjne, napięciem za-pasują na bank, ale co do "I" to
chyba nie całkiem. A czy pobór nie jest sporo mniejszy, gdy i ogniw nie pcha się
tam nazbyt żarłocznych? Wiesz Ty co? Ja bym od Ciebie tę "padlinę" odkupił,
jeśli niedrogo. Ja z Sadyby (Wa-wa), a Ty skąd?

:
: I obiektywnie powiem ze między nową a technoline nie
: ma żadnej różnicy. Procesor/wyswietlacz funkcje są identyczne.
: Do tego na 12V i wyjście USB. POLECAM!!!
:

Czytam w opisie podlinkowanej maszynki:

"adapter samochodowy" — hm, jak raz mi "na plaster", bom
pieszo-bicyklowy ;)  — no ale jeśli gdzieś pojadę w plener, to
i samochód się pewnie znajdzie, a gniazdka 250V może nie być pod ręką...

Dalej w objaśnieniach:

Możliwa regulacja prądu ładowania: 200-500-700-1000 mA
 — oraz: prądu roz-ładowania: 100-250-350-500 mA

Hm, dobrze że jest, ale... Ale czy tak trudno zrobić nieco "gęstsze" zakresy?
No ale to tylko tak sobie marudzę ;)

A jeszcze:

Obsługiwane akumulatory:
 1-4szt. R03 AAA / R6 AA, Ni-MH / Ni-CD o dowolnej pojemności

Hm, hm — czyli aku 9-cio-woltowego *nie* naładuję... No ale sens ich stosowania
jest b. problematyczny, z kilku istotnych powodów. Ale co gorsza: Najwyraźniej
nie za-szarżuję też litowych, czy polimerowych, ani R14... A nie tak dawno
widziałem konstrukcję, która umożliwia także ładowanie tych grubaśnych
"paluchów" (kciuków?)  ;)

Kolejny o-PiS ;)

  — "Detekcja ogniw uszkodzonych i alkalicznych" — czy to znaczy, że te
alkaliczne ładowane być... nie mogą? No to kicha! Bo dość ich sporo obecnie
zużywam, myślałem, że ten "przerób" nieco ograniczę...

Tak czy siak: dopraszam się o kolejne "polecenia" sprzętu ;)

--
Posiadasz wolne moce obliczeniowe? Dołącz do projektu BOINC  — przetwarzania
rozproszonego, wykorzystującego domowy sprzęt, do profesjonalnych projektów.