Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nowe rozważania o starym pececie.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nowe rozważania o starym pececie.
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: 04 Feb 2015 19:59:42 GMT
Użytkownik Piotr B. [pb2004] p_borkowski@nospamgazeta.pl ...

> To że pewne czynności są szybsze pod SSD jest oczywiste. Ale różnica
> między SSD a HDD jest bardzo odczuwalna tylko gdy obciążony jest system
> I/O a nie w normalnym używaniu komputera typu wczytywanie strony www czy
> sprawdzanie poczty itp. Jeżeli odczuwasz tzw. mulenie przy używaniu
> komputera z powodu HDD w innych momentach niż te wymagające dużo
> operacji I/O to tak jak napisałem problem nie leży w rodzaju napędu
> tylko gdzie indziej (ilość RAM, antywirus, źle napisana aplikacja itp.)
> i SSD na razie to maskuje.

Ok, załóżmy ze to żle napisana aplikacja...
I co dalej? Szukać innej? Kombinować? Skoro mozna problem roziwazac dyskiem
za 250zł...
U mnie np. mulą generalnie przeglarki bo mam maniere otwierania po 20
zakładek, muli program pocztowy bo mam wiele kont i historie poczty od ilus
lat wstecz. I co mam zrobic? Szukac wydajniejszych programów? Kiedy opera
najwygodniejsza...