Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] pendrive 128GB, 256GB, 512GB...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] pendrive 128GB, 256GB, 512GB...
From: "R.e.m.e.K" <pcisdead@wirtualnapolskaPOPRAWNAWP.pl>
Date: Wed, 4 Feb 2015 20:58:39 +0100
Dnia Wed, 4 Feb 2015 20:46:03 +0100, Ministerstwo Propagandy napisał(a):

> co się sadzisz...

widzisz idioto, nawet wlasnych punktow nie umiesz spelnic

> przecież postąpiłem zgodnie z zaleceniem eu/po:
> - poszukaj dobrych opinii w internecie

opinie o sprzedawcy: 8 pozytywow, 2 negatywy, 2 neutrale - rzeczywiscie
znalazles dobre
opinie! polowa do dupy, jak twoj kalkulator, bo mozgiem tego nazwac nie mozna

> - skonfrontuj, czy cena jest adekwatna, wyznaczona dyrektywami

i cvena jest adekwatna durniu? 60 pln za 500GB? naprawde myslenie musi byc
bolesne w twoim
wypadku

> - kupuj...

no tos kurna kupil.... kretynie :-D