Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nowe rozważania o starym pececie.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nowe rozważania o starym pececie.
From: "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl>
Date: 05 Feb 2015 19:00:04 GMT
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
> Użytkownik Piotr B. [pb2004] p_borkowski@nospamgazeta.pl ...

> Ok, załóżmy ze to żle napisana aplikacja...
> I co dalej? Szukać innej? Kombinować? Skoro mozna problem roziwazac dyskiem
> za 250zł...

Kogo tak nienawidzisz że proponujesz mu dysk SSD za 250 zł? :-)

> U mnie np. mulą generalnie przeglarki bo mam maniere otwierania po 20
> zakładek, muli program pocztowy bo mam wiele kont i historie poczty od ilus
> lat wstecz. I co mam zrobic? Szukac wydajniejszych programów? Kiedy opera
> najwygodniejsza...

Szczerze? Nie widzę gdzie w powyższym HDD miałby być wąskim gardłem poza
tym co jest oczywiste czyli pierwsze uruchomienie programu (gdzie i tak
jest tylko kilka sekund zysku) i konieczność ciągłego odczytu stron
pamięci z dysku z powodu braku RAM.

--
Piotr Borkowski