Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Predkosc SSD - problem

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Predkosc SSD - problem
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: 05 Jan 2015 11:59:54 GMT
Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

> Problem polega na fakcie że nie jest to również spalanie minimalne
> a tylko teoretyczne.

Tak. Ale podane jest, skąd ta teoria. Tak przynajmniej mnie kiedys
przekonywał jeden z usnetowiczów.
Wiec skoro jest powiedziane, co ten parametr oznacza, to trudno się
czepiać.

Przenosząc na dysk: gdyby producent napisał, ze dysk osiaga 500MB w czasie
testu wykonanego na sprzecie X programem diagnostycznym Y i tylko predkosc
na tym sprzecie gwarantuje to przeciez bym sie nie czepiał ze na innym
sprzecie nie działa.