Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Predkosc SSD - problem

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Predkosc SSD - problem
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: 05 Jan 2015 11:59:55 GMT

> To według ciebie jaka to prędkość ?
> Bo minimalna też raczej nie.

Predkosc to predkosc. Ten parametr rozumiem jako: predkosc zapisu odczytu
ciągłego, gdzie nie bedzie opóźnien zwiazanych z dostepem do jakis
mniejszych plików, gdzie bedzie tylko jeden watek obsługiwany przez dysk.
Nie czepiałbym sie, ze dysk nie osiaga tej predkosci przy zapisie miliona
plików o wielkosci 4k...

> Jak można się nie czepiać kogoś kto próbuje takich uników ?

Normalnie, skupić się na temacie zamiast szukać jakis pobocznych pierdołów.