Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Komp media center

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Komp media center
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: 05 Jan 2015 11:59:53 GMT
Użytkownik Kamil kamil@tlen.pl ...

> I co ma z tego wynikać? Uczyłeś się z książek napisanych przez siebie,
> swoich rówieśników, czy przez owych starszych ludzi? Jestem starszym
> człowiekiem, informatykiem/programistą i na okrągło pomagam wnuczkom
> swoim i sąsiadów w kłopotach dotyczących komputera.

Przepraszam, mówiąc starsi miałem na mysli ludzi nie az tak bardzo obytych
z komputerem - skrót myslowy, nikogo nie chciałem obrazić.

> To, czy człowiek
> jest rozgarniety, czy tępy mało zalezy od wieku.

Tepy? Nie zagalopowałes się zbytnio? Kogoś na bakier z obsługą komputera
nazywasz tępym? Hmm... Cham?

> Chyba, że owi "starsi
> ludzie", to Twoi rodzice. Wtedy nie dziwił bym się, że są mało kumaci.

Aha, starszy człowiek i z kindersztubą na bakier? Dziwne.
PW

P.S. "Dziwiłbym" pisze się łącznie - tępy Kamilu...