Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Planowane starzenie – laptopy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Planowane starzenie – laptopy
From: grapeli23 <grapeli23@googlemail.com>
Date: Wed, 2 Jul 2014 18:25:55 +0000 (UTC)
Dnia 02.07.2014  666 <j.666@gazeta.pl> napisał/a:
> Pewnie Cię zaskoczę, ale całkiem niedawno używałem Pentium 4 zegar 2 GB z
> pamięcią około 75 MB (słownie: siedemdziesiąt pięć
> megabajtów, wielkość pamięci dla systemu graniczona programowo w pliku ini,
> bo powyżej tych 75 MB pamięć wlutowana w płytę główną
> wywoływała bluescreeny).
> To był dość odporny pod innymi względami Toughbook (i z dobrą grafiką ATI
> 32MB plus ekran 1600x1200), więc bez strachu brałem na
> rower w miarę potrzeby.
> W2k ładowało się kilka minut, ale później spokojnie pracowało się w Office 2k
> i do tego był potrzebny.
> [...]
Oj tam. Ponad rok temu uruchamiałem przeglądarkę opartą na webkicie z
działającym google maps na sprzęcie - amd k6-2 300MHz z 32MB pamięci ram.
W tym dla systemu dostępne jedynie 29. Nie dość, że ten staruszek jakoś
sobie radził, to jeszcze podołał nagrać pulpit w 800x600 w 15 fps.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/349831/googlemaps_32MB.ogv