Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Planowane starzenie – laptopy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Planowane starzenie – laptopy
From: ZakonSpirowany <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com>
Date: Wed, 25 Jun 2014 15:24:45 +0200
W dniu 25-06-2014 13:35, 2late pisze:
On 25/06/2014 10:55, ZakonSpirowany wrote:
W tej chwili na Chrome mam tylko jedną zakładkę z
https://soundcloud.com i
sam program 200 MB zabiera. Dokładam drugą zakładkę z tvn24.pl i
trzecią z
flightradar24.com i już niecały 1 GB.

Masz cos zle skonfigurowany system, w takim razie. To znacznie wiecej
niz mozna by sie spodziewac po trzech otwartych zakladkach.

Rozszerzenia...
Nie jestem ich maniakiem, ale kilka jest obowiązkowych, a że Chrome obok Photoshopa jest moim głównym narzędziem pracy, to niech ten 1 GB sobie bierze. Póki co, ma jeszcze z czego.

--