Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Planowane starzenie – laptopy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Planowane starzenie – laptopy
From: " 666" <j.666@gazeta.pl>
Date: Wed, 2 Jul 2014 19:56:06 +0200
Pewnie Cię zaskoczę, ale całkiem niedawno używałem Pentium 4 zegar 2 GB z pamięcią około 75 MB (słownie: siedemdziesiąt pięć megabajtów, wielkość pamięci dla systemu graniczona programowo w pliku ini, bo powyżej tych 75 MB pamięć wlutowana w płytę główną wywoływała bluescreeny). To był dość odporny pod innymi względami Toughbook (i z dobrą grafiką ATI 32MB plus ekran 1600x1200), więc bez strachu brałem na rower w miarę potrzeby.
W2k ładowało się kilka minut, ale później spokojnie pracowało się w Office 2k i
do tego był potrzebny.
Chciałem postawić W98, ale w nim nie da się programowo ograniczyć dostępnej dla
systemu pamięci.

-----
wciąż używa laptopa z Celeronem i 512 MB RAM