Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Planowane starzenie – laptopy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Planowane starzenie – laptopy
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 25 Jun 2014 11:48:12 GMT
Witaj ZakonSpirowany, 25 cze 2014 w
news:53aa9cfd$0$2244$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Miałem nadzieję na jakieś kwiatki typu Asus, Sony, Fujitsu-Siemens,
> a tu ciągle Toshiba, Dell, IBM... ;]

Proszę bardzo - nie chciałem pisać, żeby nie zapeszać (to sobie odpukam w
niemalowane):
laptop Gateway M-1624 od 2008 (nie wiem, czy już wtedy to była marka
Acera) - działa ok, wentylator charczał, ale po nasmarowaniu odżył.
Średnio pracuje 8h dziennie - pamiętam tylko ze SMART (dysk ten sam od
nowości) jakieś 350 tyś parkowań. Najlepiej wykonany laptop z jakim
miałem do czynienia, a była to średnio-niska półka (CPU AMD, integra)
"Blat" obudowy jakiś metalowy, a reszta plastików super jakości - osoba
która go używa nie cacka się z nim i nie robi to na nim żadnego
"wrażenia" (gdybym tak traktował te dzisiejsze plastikowe mydelniczki,
każda zamieniłaby się w proch i pył po pół roku) No, ale kupiony w USA.
Co prawda, nie miałem styczności na dłużej z wieloma lapkami, ale choćby
porównując jeszcze do tego, co można pomacać w sklepach - super jakość
wykonania.
Acer Extensa 5630g z ATI i Intelem - seria tzw. biznesowa - od 2008,
średnio na luzie 10h dziennie. Padł dysk, ma swoje kaprysy, ale poza tym
dobrze się sprawuje.
Kojarzę jeszcze ze 2 HP bezawaryjnie działające 6-9 lat - modeli nie
pamiętam - oraz HP Compaq też 6-7 letni. Wszystkie na integrach.