Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Planowane starzenie – laptopy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Planowane starzenie – laptopy
From: Artur Frydel <spamerom@mowimy.nie>
Date: Wed, 25 Jun 2014 10:50:20 +0200
Day Mon, 23 Jun 2014 13:30:34 +0200, ZakonSpirowany wrote:

> Krótka piłka:
>
> Ile żył (lub żyje wciąż) Wasz najżywotniejszy laptop i jakiej jest
> firmy? Ilość przepracowanych godzin mile widziana. Naturalnie chodzi mi
> o laptopy, które nie odwiedzały serwisu, nie ważne czy na gwarancji, czy
> po niej. Naprawa = dyskwalifikacja.
>
> U mnie:
>
> ? 3,5 roku (i wciąż działa) Toshiba 15,6" na Win7; pracował jakieś 18
> h/d (mam nową, 17,3" z Win8, więc na tamtej oglądam już tylko mecze z
> http://sport.tvp.pl/ :)

Thinkpad T23, zdrowo ponad 10 lat, w ciężkim przemyśle (górnictwo).
Automatyka przemysłowa. Praktycznie nie do zajechania. Dzisiaj pracuję już
na nim mniej, ale wciąż - jeżeli jest coś do zrobienia po rsie - to dalej
się przydaje. Zaznaczam że pracował w naprawdę niesprzyjających warunkach.

Dodatkowo przez jakieś 3 lata był w łapkach małych dzieci (~3lata).

--
Artur 'Bzyk' Frydel
"Always look on the bright side of life."