Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Planowane starzenie – laptopy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Planowane starzenie – laptopy
From: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl>
Date: Mon, 30 Jun 2014 08:58:36 +0200
Dnia 2014-06-27, o godz. 17:50:04
ZakonSpirowany <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com> napisał(a):

> I nie widziałbym w tym nic złego, ale Della kojarzę jako firmę
> produkującą solidne, biznesowe laptopy. Nawet nie żadne z maksymalnie
> mocnymi podzespołami, nie "do gier", jak to lubiły robić te "tańsze"
> marki pokroju Asusa (np. Asus G750 – 7500 zł – ?!).
> Dell czymś takim po prostu niszczy sobie renomę. Apple może i robi
> laptopy, które nie powinny kosztować więcej niż 1500 zł, ale dziarsko
> trzyma się tych swoich chorych cen, co powoduje, że "markę" zachowują.

Ale Dell nie niszczy sobie renomy bo tak działa od dawna. On tanie
laptopy produkuje od wielu lat. Zerknij sobie do jakiegoś supermarketu z
elektroniką - w najtańszym segmencie znajdziesz także produkty Della.

> Częsty? Bo pierwszy raz się z czymś takim spotkałem. Ale to może
> dlatego, że ja przed zakupami droższego sprzętu (a taniego raczej
> unikam w myśl zasady: "raz a dobrze") sprawdzam go w sieci. Bardzo
> lubię firmę Sony (audio, foto, telefon), ale Vaio w życiu bym nie
> kupił. Tak czy inaczej nie wyobrażam sobie, by słuchawki Sony za 50
> zł mogły się okazać najgorszą chińszczyzną.

A znasz taką firmę jak Lenovo? Ona produkowała większość laptopów IBM
aż w końcu odkupiła od IBM-a prawa do ich produkcji i teraz oferuje
sprzęt pod własna marką. Dużo laptopów dla innych producentów
produkował też np. Asus.

Zdrówko