Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Planowane starzenie – laptopy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Planowane starzenie – laptopy
From: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl>
Date: Fri, 27 Jun 2014 15:37:00 +0200
Dnia 2014-06-27, o godz. 14:55:00
ZakonSpirowany <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com> napisał(a):

> W takim razie zostaję przy Tośkach (zawsze wybierałem między Dellem a
> Toshibą, ale ostatnie 3 razy na sensownego Della nie było mnie stać),
> choć też szkoda, że zagościły na najniższych półkach. :|

One tam były praktycznie zawsze - tylko Ty tego nie dostrzegałeś. ;-) Ja
nie wybieram sprzętu kierując się nazwa firmy czy produktem z innego
segmentu. Sprawdzam co oferują, w jakiej konfiguracji, jak na bateriach
chodzi, jakie ma wyposażenie, jakie maja warunki gwarancji, opinie o
sprzęcie, opinie o serwisie. W efekcie kilka ostatnich kilka ostatnich
lat to Dell, HP, Toshiba, Asus, IBM/Lenovo i Samsung - zależnie od
potrzeb. Np. teraz jako podstawowy laptok mam Della XPS 13. Ale
poprzednio było to Lenovo i jednocześnie większe HP a żona używa
Toshiby. Z całej tej gamy negatywnie wspominam Asusa - ale to nie z
powodu jakości tylko z powodu problemów z ich serwisem w Polsce.

Zdrówko