Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Planowane starzenie – laptopy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Planowane starzenie – laptopy
From: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl>
Date: Fri, 27 Jun 2014 15:30:59 +0200
Dnia 2014-06-27, o godz. 14:50:38
ZakonSpirowany <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com> napisał(a):

> Ja rozumiem, że target się znajdzie. Ale nie rozumiem dlaczego Dell
> się nim zainteresował.

Bo zarabia? Dell - podobnie jak inni producenci obstawia chyba
wszystkie segmenty rynku. Zarówno te drogie jak i tanie laptoki często
sprzedawane w supermarketach. Do tego oferuje różne ścieżki gwarancji i
niezłą jakość na tle konkurencji z różnych segmentów - to też ma wpływ na cenę.

> kosza. No i sobie powiedziałem – nigdy więcej Sennheiser, chociaż
> wiem, że z tych droższych mają tam jakiś jeden wręcz legendarny model
> i z takiego na bank byłbym zadowolony.

A to częsty błąd- często uznane firmy tanie produkty tylko
brandują zlecają ich produkcję. I warto sprawdzić przed kupnem opinie.
Ot i cała tajemnica.

Zdrówko