Dnia 2014-06-27, o godz. 14:50:38
ZakonSpirowany <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com> napisał(a):
> W dniu 27-06-2014 14:38, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:
> > Tzw. rynek konsumencki. Czyli ludzi którzy laptopa użyją kilka razy
> > w tygodniu po kilkanaście-kilkadziesiąt minut, odpalą na nim
> > przeglądarkę WWW a w niej 2-3 zakładki jednocześnie.
>
> Ja rozumiem, że target się znajdzie. Ale nie rozumiem dlaczego Dell
> się nim zainteresował.
Bo zarabia? Dell - podobnie jak inni producenci obstawia chyba
wszystkie segmenty rynku. Zarówno te drogie jak i tanie laptoki często
sprzedawane w supermarketach. Do tego oferuje różne ścieżki gwarancji i
niezłą jakość na tle konkurencji z różnych segmentów - to też ma wpływ na cenę.
> kosza. No i sobie powiedziałem – nigdy więcej Sennheiser, chociaż
> wiem, że z tych droższych mają tam jakiś jeden wręcz legendarny model
> i z takiego na bank byłbym zadowolony.
A to częsty błąd- często uznane firmy tanie produkty tylko
brandują zlecają ich produkcję. I warto sprawdzić przed kupnem opinie.
Ot i cała tajemnica.
Zdrówko
|