Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Planowane starzenie – laptopy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Planowane starzenie – laptopy
From: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl>
Date: Fri, 27 Jun 2014 14:38:28 +0200
Dnia 2014-06-27, o godz. 14:22:19
ZakonSpirowany <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com> napisał(a):

> W takim razie nie mam pojęcia co Dell miał na myśli wypuszczając to
> coś.

Tzw. rynek konsumencki. Czyli ludzi którzy laptopa użyją kilka razy w
tygodniu po kilkanaście-kilkadziesiąt minut, odpalą na nim przeglądarkę
WWW a w niej 2-3 zakładki jednocześnie. Którzy napiszą mail,
przeczytają wiadomość na portalu i obejrzą filmik albo fotki przysłany
przez koleżankę/kolegę. Czasami odpali edytor tekstu albo arkusz
kalkulacyjny i coś ewentualnie wydrukuje. Czyli to co robi 3/4 ludzi z
komputerami. Ludzi dla których komputer to takie same narzędzie jak
telefon, telewizor czy sokowirówka.

Zdrówko