Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] media center, odtwarzacz internetowy [OT]

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] media center, odtwarzacz internetowy [OT]
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 5 Jun 2014 22:45:37 +0200
Dnia Thu, 5 Jun 2014 14:41:27 +0200, Chris napisał(a):

> Działa ale mam zablokowanego kompa na wszelkie zew. aplikacje,  nawet
> zegarka nie mogę ustawić.

A jak by tam było przedszkole w przyszłości?

Sorry - komp poblokowany na okoliczność instalacji różnego softu, to komp
służbowy. I zostawiono tam furtkę w postaci możliwości napitalania na
usenet? Bardzo ciekawe.

Z drugiej strony, nie masz niny żadnej możliwości użycia dowolnego innego
programu, nawet w wersji portable?

Mnie się wydaje, że kombinujesz niczym koń pod górę. A tak de facto jesteś
Waść leń i ortograficzny ignorant maskujący się jak tylko może. Pisz Pan po
polsku, albo powiedz Pan wprost, że język polski masz w sempiternie, to
sobie odpowiednią regułkę do filtrowania dorobię. :)

[ Ze wszystkich oszustów świata najlepiej sobie radzą politycy i księża,   ]
[ reszta to żałośni neofici.                            (CGC, pl.pregierz) ]