Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] media center, odtwarzacz internetowy [OT]

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] media center, odtwarzacz internetowy [OT]
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 4 Jun 2014 10:43:14 +0200
Dnia Wed, 4 Jun 2014 09:38:37 +0200, Chris napisał(a):

> Chris nabazgrał(a):

> Korekta, działa słownik ale jak daję odp. do nadawcy, jak daję na grupę to
> nie działa.
> Jak znajdę troszkę czasu to potestuję to lepiej, na razie jestem głupi bo
> powinno działać a nie działa.

Jak daję odpowiedz na grupę i post jest napisany bez słów nie będących w
słowniku - wysyła bez pytania. Jeżeli pojawia się słowo spoza słownika -
wyskakuje okno.

[ A teraz prędko, zanim dotrze do nas, że to bez sensu!                    ]
[                                              (Król Julian, „Madagaskar”) ]