Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] media center, odtwarzacz internetowy [OT]

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] media center, odtwarzacz internetowy [OT]
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sun, 8 Jun 2014 21:24:42 +0200
Dnia Sun, 8 Jun 2014 13:02:26 +0200, JoteR napisał(a):

> Ustawienie systemowe.

> Ustawienia użytkownika.

> Skoro nikt nie zablokował portów...

> Wyciągasz armaty na muchę. Ktoś ustawił standardowe ograniczenia lokalne i
> wcale nie musiało to być "kilku niezłych speców".

Powiem tak - za każdym razem, kiedy spotkałem się z takimi restrykcjami, że
ustawień zegarka nie można było ruszyć, to bezpieczeństwo w danej fabryce
realizowane było metodą blokowania detalicznie wszystkiego, niezależnie od
tego, czy był sens, czy nie. Opcja uwalonej edycji ustawień systemu (jak
zegar) i jednoczesna możliwość hasania sobie na usenecie? Żadna ze mnie alfa
czy omega, ale z czymś takim się nie spotkałem.

> Dlaczego miałby mieć problem z zapisem w obrębie profilu użytkownika?

Chris to sugerował dosyć jednoznacznie:

„> Z drugiej strony, nie masz niny żadnej możliwości użycia dowolnego innego
> programu, nawet w wersji portable?
O ile nie zapisuje czegoś na dysku to nie ..”

Outlook Express może pisać w obrębie profilu użytkownika, Thunderbird
portable - już nie?

> Nie personalizując, bo rzecz dotyczy szerszego kręgu osób - tu jest pies
> pogrzebion. Sprawa takiego czy innego czytnika lub słownika jest kwestią
> wtórną.

To już inna kwestia. Natomiast ciekaw jestem, co jeszcze ciekawego Chris
wymyśli w temacie.

[ Marriage: It's a three ring circus. Engagement ring, wedding ring and    ]
[ suffe... ring.                                        (demotywatory.com) ]