Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Epson z systemem CIS - tylko moje problemy?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Epson z systemem CIS - tylko moje problemy?
From: JD <jacek3d@gmail.com>
Date: Thu, 05 Jun 2014 20:45:39 +0200
Nabyłem urządzenie wielofunkcyjne L355
fabrycznie wyposażone w stałe zasilanie atramentem.
I zaczęły się schody.
Test dysz - kilka zatkanych (efekty widoczne w postaci pasków).
Oczyszczanie dysz nieskuteczne.

Odpowiedź supportu - jeśli pięć czyszczeń nie pomoże
to zaawansowane przepłukiwanie. Jak to nie pomoże, to do serwisu.

Z serwisu wróciła z testowymi wydrukami, świadczącymi, że wyczyścili,
ale podczas transportu znowu zaschły.
Kolejne czyszczenia doprowadziły do przepełnienia poduszek
na tusz nadmiarowy.

Kolejna wizyta w serwisie.
Wróciła. Czyszczenie po transporcie. Udało się.
Ok 10 zdjęć wydrukowałem poprawnych.

Potem coś szczęknęło pod koniec wydruku,
papier wysunął się ukośnie, niedodrukowany na ok 2cm końcówki.
Jeszcze pięć takich wydruków pod rząd.

Następne wyłażą prawidłowo, ale tę końcówkę mają jednak źle wydrukowaną,
mimo że test dysz jest OK (ale on jest na początku strony,
a nie na końcu).

Tusze i papiery epsona.

Czy to ja mam pecha, czy ktoś nabył coś podobnego i ma podobne doświadczenia?

--
Pozdrawiam
JD

  • [PECET] Epson z systemem CIS - tylko moje problemy?, JD <=