Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] media center, odtwarzacz internetowy [OT]

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] media center, odtwarzacz internetowy [OT]
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 4 Jun 2014 22:43:33 +0200
Dnia Wed, 4 Jun 2014 11:04:22 +0200, Chris napisał(a):

> Testowałem na zwrotce z "chrabnką"  i raz sprawdza a raz nie, nie mam teraz
> czasu na więcej testów.
> Skończym ten temat bo chyba do niczego nie dojdziemy a szkoda zaśmiecać ...
> jak by co pisz na prv  act<nick z grupy razem> małpa  gazeta.pl

I co? Mam Ci ortografy poprawiać? Albo się naucz pisać, albo zacznij
stosować narzędzia to sprawdzające. Jak się OE wywala, użyj innego czytnika.
Tylko jak pragnę skonać - pisz po polsku. :D

[ Kobieta, to jedyna zdobycz, która czatuje na swojego łowcę...            ]
[                                                              (Jörg Knör) ]