Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] media center, odtwarzacz internetowy [OT]

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] media center, odtwarzacz internetowy [OT]
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sun, 8 Jun 2014 11:44:42 +0200
Dnia Fri, 6 Jun 2014 08:17:05 +0200, Chris napisał(a):

> Przemysław Ryk nabazgrał(a):

> Są różne prace, nie zawsze jest to urzędnik przy okienku albo analityk
> giełdowy. Teraz komputer to norma i występuje wszędzie.

I co ma piernik do wiatraka? To tak po pierwsze.

Po drugie - aha… Jasne. Komp zablokowany na okoliczność ustawienia zegarka,
ale już konfiguracja kont poczty / grup dyskusyjnych w Outlook Express
dostępna bez ograniczeń, a ruch sieciowy do usenetu też dostępny bez
ograniczeń? Wiesz, gdybym nie znał osobiście kilku niezłych speców od spraw
sieciowych i bezpieczeństwa, i gdybym z nimi nie przegadał na te tematy
dziesiątek godzin, to może bym to kupił.

> O ile nie zapisuje czegoś na dysku to nie ..

Ale już Outlook Express nie ma problemów z zapisywaniem pobranych postów na
dysku?

> Już ci mówiłem .. KF i po problemie jak masz z tym taki problem :)

Najwyraźniej trzeba będzie. Bo czego jak czego, ale robienia ze mnie
kretyna, to bardzo nie lubię.

[ Ziemia ma granice, a głupota ludzka jest bezgraniczna.     (G. Flaubert) ]